زمان ثبت نام حضوری و اینترنتی پذیرفته شدگان جدید الورود نیمسالهای اول ودوم سال تحصیلی۱۴۰۴-۱۴۰۳ مشخص شد

۲۵ مهر ۱۴۰۳ | ۱۲:۳۴ کد : ۷۰۸۷ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۷۰۰۶
زمان ثبت نام حضوری و اینترنتی پذیرفته شدگان جدید الورود نیمسالهای اول  ودوم سال تحصیلی۱۴۰۴-۱۴۰۳ مشخص شد

ثبت نام پذیرفته شدگان جدید الورود نیمسالهای اول  ودوم سال تحصیل۱۴۰۴-۱۴۰۳

ضمن تبریک قبولی و شروع سال تحصیلی جدید، به اطلاع پذیرفته شدگان عزیز می رسانیم ثبت نام پذیرفته شدگان جدید الورود سال تحصیلی 1404-1403 (ورودی مهر و بهمن ) در ابتدا به صورت غیرحضوری(اینترنتی) و سپس برای هر ورودی (نیمسال تحصیلی اول و دوم)  تحویل اصل مدارک به صورت حضوری الزامی می باشد.

 خواهشمند است جهت تسهیل در روند ثبت نام به نکات ذیل به دقت توجه فرمائید:

https://training.zbmu.ac.ir/images/training/fa/page/editor/2022/1664141894-image.gif  کلیه پذیرفته شدگان ورودی مهر و بهمن می بایست در موعد مقرر ثبت نام اینترنتی خود را انجام دهند.

  • عدم ثبت نام اینترنتی دانشجویان در موعد مقرر به منزله عدم پذیرش و انصراف می باشد.

https://training.zbmu.ac.ir/images/training/fa/page/editor/2022/1664145332-image-1-.gif  زمان ثبت نام اینترنتی: از روز چهارشنبه مورخ 25/07/1403 لغایت روزیکشنبه مورخ 29/07/1403

https://training.zbmu.ac.ir/images/training/fa/page/editor/2022/1664145332-image-1-.gif  نحوه ثبت نام: با مراجعه به سامانه مدیریت آموزش دانشگاه علوم پزشکی زابل به آدرس https://sama.zbmu.ac.ir

                    نام کاربری و رمز عبور برای شروع فرآیند ثبت نام، کد ملی می باشد.

  • اطلاعات خواسته شده در ثبت نام اینترنتی بصورت دقیق تکمیل گردد، مسئولیت صحت اطلاعات وارد شده بر عهده شخص دانشجو می باشد.
  • در صورت بروز مشکل در ثبت نام اینترنتی در ساعات اداری با شماره  05432235313 تماس حاصل نمایید.

کارشناسان اداره پذیرش و ثبت نام دانشگاه در ساعات اداری با شماره تماس 05432230765 آماده پاسخگویی به سوالات آموزشی شما عزیزان می باشند .

  • زمان ثبت نام حضوری : از روز شنبه مورخ 28/07/1403 لغایت روزسه شنبه مورخ 01/08/1403  (بر اساس رشته پذیرفته شده)

https://training.zbmu.ac.ir/images/training/fa/page/editor/2022/1664145332-image-1-.gif  کلیه پذیرفته شدگان  نیمسالهای اول و دوم سال تحصیلی 1404-1403 موظف می باشند برای تحویل مدارک خود در زمان های اعلام شده ذیل به صورت حضوری از ساعت 8لغایت 13 به اداره پذیرش و ثبت نام دانشگاه مراجعه نمایند.

https://training.zbmu.ac.ir/images/training/fa/page/editor/2022/1664144582-1663492403-1647078072-left-arrow-13.gif  شنبه مورخ ۲۸ / ۷ / ۱۴۰۳ رشته های پزشکی وداروسازی

https://training.zbmu.ac.ir/images/training/fa/page/editor/2022/1664144582-1663492403-1647078072-left-arrow-13.gif  یکشنبه مورخ ۲۹ / ۷ / ۱۴۰۳ رشته های بهداشت عمومی، علوم تغذیه، مدیریت خدمات بهداشتی درمانی، مهندسی بهداشت محیط،

                             مهندسی بهداشت حرفه ای وایمنی کار  

 

https://training.zbmu.ac.ir/images/training/fa/page/editor/2022/1664144582-1663492403-1647078072-left-arrow-13.gif  دوشنبه مورخ ۱۴۰۳/۷/۳۰: رشته های تکنولوژی اتاق عمل، علوم آزمایشگاهی، فناوری اطلاعات سلامت، هوشبری

https://training.zbmu.ac.ir/images/training/fa/page/editor/2022/1664144582-1663492403-1647078072-left-arrow-13.gif  سه شنبه مورخ ۱۴۰۳/۸/۱ :  رشته های پرستاری، مامایی (نیمسالهای اول و دوم 1403)  ، کاردانی وکارشناسی پیوسته

                    فوریت های پزشکی پیش بیمارستانی

آدرس مراجعه حضوری جهت ثبت نام :خیابان شهید رجایی، چهارراه بهداشت، معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی ، طبقه سوم، اداره پذیرش و ثبت نام دانشگاه

*خواهشمند است با توجه به محدودیت فضا بر اساس تقسیم بندی فوق جهت ثبت نام مراجعه فرمایید.

مدارک لازم جهت ثبت نام حضوری:

نظام قدیم آموزش متوسطه

https://training.zbmu.ac.ir/images/training/fa/page/editor/2022/1664141894-image.gif  اصل یا گواهی مدرک دوره چهار ساله و یا شش ساله دبیرستان  به انضمام یک برگ تصویر

https://training.zbmu.ac.ir/images/training/fa/page/editor/2022/1664141894-image.gif  گواهی تحصیلی سال ماقبل و دوسال ماقبل دیپلم  به انضمام یک برگ تصویر

https://training.zbmu.ac.ir/images/training/fa/page/editor/2022/1664141894-image.gif  اصل  کارنامه تحصیلی دیپلم نظام قدیم به انضمام یک برگ تصویر

نظام آموزشی سالی واحدی یا ترمی واحدی

https://training.zbmu.ac.ir/images/training/fa/page/editor/2022/1664141894-image.gif  اصل مدرک یا گواهی پایان دوره  پیش دانشگاهی ویک برگ تصویر

https://training.zbmu.ac.ir/images/training/fa/page/editor/2022/1664141894-image.gif  اصل کارنامه تحصیلی  دوره پیش دانشگاهی ویک برگ تصویر

https://training.zbmu.ac.ir/images/training/fa/page/editor/2022/1664141894-image.gif  اصل مدرک یا گواهی دیپلم متوسطه ویک برگ  تصویر

https://training.zbmu.ac.ir/images/training/fa/page/editor/2022/1664141894-image.gif  اصل کارنامه تحصیلی دیپلم  متوسطه

https://training.zbmu.ac.ir/images/training/fa/page/editor/2022/1664141894-image.gif  اصل مدرک یا گواهی سال ما قبل دیپلم 

نظام آموزشی جدید(3-3-6)

  • اصل مدرک یا گواهی  دیپلم متوسطه (پایه دوازدهم نظام آموزشی جدید)
  • اصل فرم 602 (گزارش کلی سوابق تحصیلی)

https://training.zbmu.ac.ir/images/training/fa/page/editor/2022/1664141894-image.gif  اصل کارنامه تحصیلی سه سال آخردبیرستان (پایه دهم تا دوازدهم)

دارندگان مدرک کاردانی وکارشناسی

https://training.zbmu.ac.ir/images/training/fa/page/editor/2022/1664141894-image.gif  اصل یا گواهی مدرک کاردانی و کارشناسی

https://training.zbmu.ac.ir/images/training/fa/page/editor/2022/1664141894-image.gif  ارائه اصل وتصویر پایان طرح نیروی انسانی (گروه آموزش پزشکی)

کارمندان دولت

https://training.zbmu.ac.ir/images/training/fa/page/editor/2022/1664141894-image.gif  اصل حکم مرخصی سالانه یاموافقت رسمی وبدون قیدوشرط محل کارباتحصیل دررشته پذیرفته شده

سهمیه 30%دانشجوی بومی از محل اصلاح قانون عدالت آموزشی و رشته پزشکی مربوط به مصوبه افزایش ظرفیت شورای عالی انقلاب فرهنگی 

https://training.zbmu.ac.ir/images/training/fa/page/editor/2022/1664141894-image.gif  پذیرفته شدگان کد رشته های مخصوص استان بومی ودارای تعهد خدمت در دانشگاه های علوم پزشکی با هماهنگی دفتر حقوقی دانشگاه علوم پزشکی زابل (شماره تماس : 32237451-054) ملزم به سپردن تعهد خدمت  بصورت محضری مبنی بر 5/1 برابر طول مدت تحصیل می باشند.      (تا ارائه اصل تعهد محضری ثبت نام به صورت مشروط می باشد.)

دانشجویان اخراجی آموزشی ویا انصرافی دانشگاهها :

https://training.zbmu.ac.ir/images/training/fa/page/editor/2022/1664141894-image.gif  اصل فرم مخصوص انصراف قطعی از تحصیل

سهمیه بهیاران:

https://training.zbmu.ac.ir/images/training/fa/page/editor/2022/1664141894-image.gif  معرفی نامه مبنی بر داشتن 3 سال خدمت اعم از دولتی یا غیر دولتی به عنوان بهیار در استان محل خدمت اشتغال پس از اخذ مدرک دیپلم به تأیید دفتر پرستاری محل خدمت

https://training.zbmu.ac.ir/images/training/fa/page/editor/2022/1664141894-image.gif  ارائه مدرک دیپلم کامل متوسطه بهیاری نظام قدیم(چهارساله) و یا نظام جدید (سه ساله  3-3-6) و یا دیپلم بهیاری نظام سالی واحدی یا ترمی واحدی به همراه مدرک پیش دانشگاهی مورد تایید آموزش وپرورش

کلیه پذیرفته شدگان:

  • 6قطعه عکس 4×3 تمام رخ وپشت نویسی شده

https://training.zbmu.ac.ir/images/training/fa/page/editor/2022/1664141894-image.gif  مدرکی که نشان دهنده  وضعیت نظام وظیفه باشد.(آقایان)

https://training.zbmu.ac.ir/images/training/fa/page/editor/2022/1664141894-image.gif  اصل شناسنامه و5 سری تصویر کلیه صفحات شناسنامه

https://training.zbmu.ac.ir/images/training/fa/page/editor/2022/1664141894-image.gif  اصل کارت ملی و 5 سری تصویر کارت ملی

https://training.zbmu.ac.ir/images/training/fa/page/editor/2022/1664141894-image.gif  ارائه فرمهای تکمیل شده

https://training.zbmu.ac.ir/images/training/fa/page/editor/2022/1664145332-image-1-.gif  پذیرفته شدگان می بایست با مراجعه به سامانه  https://emt.medu.ir  تائیدیه مدارک تحصیلی (مدرک متوسطه و                     پیش دانشگاهی)و همچنین سوابق تحصیلی را به دانشگاه محل پذیرش خود درخواست نمایند.(نام دانشگاه استعلام گیرنده : دانشگاه علوم پزشکی زابل قید شود) که پس از کامل شدن فرآیند درخواست ،کد پیگیری دریافت شده از سامانه آموزش و پرورش را در محل مشخص شده در سامانه ثبت نام بار گذاری نمایند و فرم مربوطه را همراه سایر مدارک به آدرس دانشگاه تحویل نمایند.  

  • فارغ التحصیلان شهریورماه سال 1395 و بعد از آن نیازی به مراجعه حضوری به مدارس و مناطق آموزش و پرورش محل تحصیل خود را

ندارند.      

  •  فارغ التحصیلان خردادماه سال 1395 و قبل از آن با کد پیگیری صادر شده از سامانه فوق به همراه مدارک تحصیلی  به ادارات آموزش و پرورش محل فارغ التحصیلی خود مراجعه کنند تامسئول سنجش آموزش و پرورش منطقه پس از بررسی و تائید مدارک تحصیلی را اسکن و در سامانه بارگذاری نمایند.

معافیت تحصیلی :

پذیرفته شدگان پسر جهت دریافت معافیت تحصیلی  از مسیر های ذیل می توانند اقدام نمایند :

https://training.zbmu.ac.ir/images/training/fa/page/editor/2022/1664141894-image.gif  مراجعه به مراکز پلیس +10  با در دست داشتن پرینت قبولی دردانشگاه و درخواست صدور معافیت تحصیلی 

https://training.zbmu.ac.ir/images/training/fa/page/editor/2022/1664141894-image.gif  مراجعه به نظام وظیفه شهر خود با در دست داشتن پرینت قبولی و درخواست صدور معافیت تحصیلی

https://training.zbmu.ac.ir/images/training/fa/page/editor/2022/1664141894-image.gif  جهت دریافت معافیت تحصیلی در سامانه خدمات الکترونیکی انتظامی vazifeh.police.ir ثبت نام نمایید.

در صورت هرگونه مشکل در روند صدور معافیت تحصیلی  کارشناس امور مشمولین دانشگاه آقای سارانی آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان می باشد.

شماره تماس  امور مشمولین: 05432235312

انتخاب واحد پذیرفته شدگان شده نیمسال اول 1403

 پذیرفته شدگان نیمسال اول سال تحصیلی 1404-1403 پس از ثبت نام وتائید کارشناسان اداره پذیرش و ثبت نام دانشگاه جهت انتخاب واحد به دانشکده مربوطه مراجعه نمایند.

شماره تماس آموزش  دانشکده ها :

پزشکی :                05432230764                      

بهداشت:                 05432232107          

پرستاری ومامایی:  05432221271

پیراپزشکی:             05432232169           

داروسازی:           05432232183   

شماره تماس مدیر محترم دانشجویی دانشگاه در خصوص اطلاعات مربوط به خوابگاه : 09151441123

مراحل ثبت نام تاییدیه و سوابق تحصیلی در سامانه تاییدیه مدارک تحصیلی وزارت آموزش و پرورش

با ورود به سایت Emt.medu.ir بر روی قسمت ثبت نام مدرک تحصیلی کلیک نمایید.

1.دراولین مرحله برای انتخاب نظام و مقطع آموزشی یکی از گزینه های مد نظر ذیل را انتخاب کنید:

     * نظام جدید 6.3.3 / مقطع متوسطه
     * نظام سالی واحدی / مقطع متوسطه
      *نظام سالی واحدی/ مقطع پیش دانشگاهی

2.مرحله دوم مشخصات هویتی و تحصیلی

الف. اقدام به انتخاب نوع مدرک تاییدیه تحصیلی یا سوابق تحصیلی

ب.در این قسمت نسبت به تکمیل اطلاعات هویتی و فارغ التحصیلی توسط متقاضی اقدام گردد.

ج.در ستون مشخصات استعلام گیرنده (استان استعلام گیرنده سیستان و بلوچستان) انتخاب گردد.

قسمت نوع استعلام گیرنده وزارت بهداشت ،درمان و آموزش پزشکی انتخاب شود.

 قسمت استعلام گیرنده و عنوان استعلام گیرنده دانشگاه علوم پزشکی زابل انتخاب شود.

3. مرحله سوم تایید اطلاعات توسط متقاضی انجام گردد.

4.مرحله چهارم با ورود به درگاه پرداخت بانکی مبلغ تاییدیه را پرداخت نمائید.

5. مرحله پنجم دریافت کد پیگیری

کد پیگیری دریافتی را ذخیره نمایید و پرینت آن را به کارشناس اداره پذیرش و ثبت نام تحویل نمائید.

*ضمناً در زمان ورود اولیه به سامانه تاییدیه مدارک تحصیلی از قسمت پیگیری مدرک تحصیلی میتوانید نسبت به ویرایش و پیگیری تاییدیه خود اقدام فرمائید.


( ۷۲ )

نظر شما :