آرشیو اخبار

جذب نیروی ۸۹ روزه

جذب نیرو ۸۹ روزه جهت بیمارستان تنفسی بسمه تعالی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی زابل در نظر دارد در راستای تامین نیروی انسانی بیمارستان تنفسی سینا از بین افراد داوطلب دارنده مدرک کمک پرستاری دوره یکساله تعداد ۱۰ نفر نیرو به طور موقت و فقط تا زمان بحران کرونا به صورت قرارداد ۸۹ روزه بکارگیری نماید. لذا از افراد واجدالشرایط درخواست می شود در صورت تمایل به آدرس سایت اینترنتی زیر مراجعه و ثبت نام نماید. ضمنا تاریخ ثبت نام از تاریخ ۹۹/۸/۲۸ لغایت پایان وقت اداری ۹۹/۹/۱ می باشد. http://www.voluntary.behdasht.gov.ir

ادامه مطلب
جلسه اضطراری ستاد مدیریت مقابله با کرونا دانشگاه به حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان زابل

جلسه اضطراری ستاد مدیریت مقابله با کرونا دانشگاه به حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان زابل

مورخ ۹۹/۸/۱۹ با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان زابل ، معاون دادستان ، رئیس دانشگاه و اعضای ستاد در محل سالن اجتماعات دانشگاه ، جلسه این ستاد برگزار شد .

ادامه مطلب

پیام رهبر انقلاب اسلامی خطاب به جوانان فرانسه در پی اقدام توهین‌آمیز رئیس‌جمهور فرانسه درباره پیامبر اعظم(ص)

اظهارات امانوئل مکرون، رئیس جمهور فرانسه در تأیید کاریکاتور توهین‌آمیز به پیامبر اسلام صلوات‌الله‌علیه‌وآله، باعث خشم مسلمانان در سرتاسر جهان شده است. به همین علت حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی خطاب به جوانان فرانسوی پیامی کوتاه صادر کردند. متن این پیام که به زبان فرانسوی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد، به شرح زیر است:

ادامه مطلب