اخبار و رویدادها - آرشیو

اطلاعیه

قابل توجه کلیه پذیرفته شدگان نهایی آزمون استخدامی پیمانی ۳۰/۸/۹۸ به اطلاع می رساند با عنایت به اعلام نتیجه نهایی آزمون فوق الذکر از طریق سازمان سنجش کشور پذیرفته شدگان می بایست لغایت ۲۸/۱۲/۹۸به همراه مدارک ذیل جهت تکمیل پرونده معرفی و به گزینش به واحد کارگزینی استخدام مراجعه نمائید

ادامه مطلب

تعویق مراسم دو مدافع سلامت سیستانی بخاطر کرونا ویروس

سیستان قدرتمند در مقابل کرونا کامران شهرکی تکنیسین فوریتهای پزشکی دانشگاه علوم پزشکی زابل و همسرش خانم خواجه ، پرستار بیمارستان تنفسی سینا بخاطر کرونا ویروس مراسم ازدواج خود را به تعویق انداخته و هر دو به عنوان مدافعان سلامت در حال خدمت در جبهه سلامت سیستان هستند.

ادامه مطلب
رئیس دانشگاه :رعایت نکات بهداشتی مهمترین و اصلی ترین راه پیشگیری از کرونا ویروس است

رئیس دانشگاه :رعایت نکات بهداشتی مهمترین و اصلی ترین راه پیشگیری از کرونا ویروس است

مورخ ۹۸/۱۲/۷ طی جلسه ای با حضور دکتر هادی میرزایی رئیس دانشگاه علوم پزشکی زابل، هر یک از مدیران حوزه بهداشت پنج شهرستان شمال استان به ارائه گزارش عملکرد خود در خصوص پیشگیری از شیوع بیماری کروناویروس پرداختند .

ادامه مطلب
رئیس دانشگاه علوم پزشکی زابل:خطری در زمینه ویروس کرونا در  سیستان وجود ندارد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زابل:خطری در زمینه ویروس کرونا در سیستان وجود ندارد

مورخ ۹۸/۱۲/۳ رئیس دانشگاه علوم پزشکی زابل در نشست رسانه ای ، گفت: در کشور چین در مورد شناسایی ویروس کرونا عکس العمل به موقع بوده ولی موارد محدودی نیز به برخی از کشورها رسیده است، بدلیل اینکه منابع ورودی به کشور از مسیرهای قانونی از جمله فرودگاه امام خمینی(ره) می باشد و به منظور کنترل صددرصدی، در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک باید قرنطینه انجام شود، اما با این وجود مواردی در کشور ما نیز همانند سایر کشورها به این بیماری مبتلا شدند . خوشبختانه تاکنون مشکلی در این زمینه در منطقه سیستان مشاهده نشده است.

ادامه مطلب
نصب و راه اندازی سه دستگاه دیالیز جدید در مرکز بیماری های خاص زابل

نصب و راه اندازی سه دستگاه دیالیز جدید در مرکز بیماری های خاص زابل

دکتر محمد علی دروهی رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) زابل، گفت: سه دستگاه دیالیز جدید ساخت کشور ژاپن، اهدایی خیرین ، در هفته جاری توسط کارشناس نمایندگی شرکت مربوطه در محل مرکز بیماریهای خاص زابل نصب و راه اندازی شد

ادامه مطلب