اخبار و رویدادها - آرشیو

رزمایش گام سوم بسیج ملی مبارزه با کووید۱۹ در منطقه سیستان شروع شد

رزمایش گام سوم بسیج ملی مبارزه با کووید۱۹ در منطقه سیستان شروع شد

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی زابل گفت: با توجه به برنامه ریزی و هماهنگی های انجام شده از ساعت ۹ صبح مورخ ۹۹/۴/۳۰ رزمایش گام سوم بسیج ملی مبارزه با کووید۱۹ به طور همزمان در پنج شهرستان زابل، زهک، هیرمند، هامون و نیمروز به منظور بررسی و اقدام برای رعایت پروتکل های بهداشتی در ادارات، اصناف و اماکن تجمعی شروع گردید.

ادامه مطلب
نشست رسانه ای رئیس دانشگاه علوم پزشکی زابل

نشست رسانه ای رئیس دانشگاه علوم پزشکی زابل

اجرای رزمایش گام سوم بسیج ملی مبارزه با شیوع کرونا ویروس در شمال استان این نشست با حضور اصحاب رسانه ، دکتر هادی میرزایی رئیس دانشگاه علوم پزشکی زابل و دکتر جواد اکبری زاده معاون بهداشت مورخ ۹۹/۴/۲۹ در سالن اجتماعات ستاد مرکزی دانشگاه برگزار شد .

ادامه مطلب
دومین محموله کمک های مجمع خیرین سلامت تحویل دانشگاه شد

دومین محموله کمک های مجمع خیرین سلامت تحویل دانشگاه شد

مورخ ۹۹/۴/۲۵ با حضور دکتر میرزایی رئیس دانشگاه علوم پزشکی زابل ، مهندس محمود طاهری مدیر عامل مجمع خیرین سلامت استان ، مهندس جوادیان فر رئیس دفتر دکتر شهریاری و مهندس بارانی قائم مقام رئیس دانشگاه ، دومین محموله شامل ماسک و لوازم حفاظتی از سوی مجمع خیرین سلامت کشور ، تحویل دانشگاه علوم پزشکی زابل شد .

ادامه مطلب

بالاترین فوتی روزانه کرونا در سیستان

مورخ ۹۹/۴/۲۴دکتر هادی میرزایی رئیس دانشگاه علوم پزشکی زابل گفت در ۲۴ ساعت گذشته با اعلام پنج نفر فوتی رکورد مرگ بر اثر بیماری حاد تنفسی شکسته شد، از این تعداد آزمایش کرونا چهار نفر مثبت قطعی اعلام شده است.

ادامه مطلب

دیدار رئیس دانشگاه با مسئولان زندان زابل

در این دیدار رئیس زندان زابل از اقدامات انجام شده در خصوص پیشگیری از شیوع کرونا ویروس در زندان زابل گزارشی ارائه نمود و بیان کرد تنها یک نفر به بیماری کووید ۱۹ مبتلا شده و از همکاری و مساعدت های دانشگاه قدردانی کرد .

ادامه مطلب

ورود بدون ماسک به واحدهای بهداشتی درمانی ممنوع شد

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی زابل اعلام کرد بنا بر دستور و تاکید رئیس دانشگاه ، ورود بدون ماسک به همه واحدهای ارائه دهنده خدمات بهداشتی و درمانی هم برای مراجعه کنندگان و هم برای پرسنل بهداشتی ممنوع می باشد.

ادامه مطلب

زمان بندی برنامه امتحانات پایان ترم دانشجویان

پیرو مصوبات شورای آموزشی دانشگاه علوم پزشکی زابل و تدوین شیوه نامه برگزاری آزمون های پایان ترم ، دکتر کاوه تبریزیان معاون آموزشی دانشگاه از انجام آزمونهای پایان ترم جاری به صورت مجازی در بستر سامانه نوید خبر داد.

ادامه مطلب