اخبار و رویدادها - آرشیو

بازدید رئیس دانشگاه از بخش داخلی اعصاب بیمارستان امیرالمومنین حضرت علی (ع)

بازدید رئیس دانشگاه از بخش داخلی اعصاب بیمارستان امیرالمومنین حضرت علی (ع)

دکتر میرزایی رئیس دانشگاه علوم پزشکی زابل به اتفاق دکتر آبیلی نژاد معاون درمان و دکتر احسان الهی مدیر عامل بیمارستان از بخش داخلی اعصاب بیمارستان امیرالمومنین حضرت علی (ع) بازدید کرد ، وی در این بازدید ضمن عرض خدا قوت و قدردانی از کارکنان، از روند درمان بیماران جویا شد .

ادامه مطلب

دیدار رئیس دانشگاه با امام جمعه شهرستان هامون

در تاریخ ۱۴۰۰/۷/۱۹ دکتر میرزایی رئیس دانشگاه علوم پزشکی زابل همراه با مهندس رخشانی نسب فرماندار شهرستان هامون و دکتر افشاری معاون فرهنگی و دانشجویی با حجت الاسلام والمسلمین حاج اقا گزمه دیدار و از وی قدردانی کرد .

ادامه مطلب

تمدید زمان ثبت نام انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه تا ۲۶ مهر ماه

مدیریت امور شاهد و ایثارگر دانشگاه علوم پزشکی زابل اعلام کردند با توجه به تقاضای برخی از دانشجویان معزز شاهد و ایثارگر که تاکنون موفق به ثبت نام برای نقل و انتفالات دانشجویی نشده اند زمان ثبت نام تمدید شد.

ادامه مطلب

اطلاعیه مهم ستاد شاهد و ایثارگر در مورد دانشجویان انتقالی

دانشجویان جدید الورود شاهد و ایثارگر متقاضی انتقال میتوانند پس از ثبت نام و اخذ شماره دانشجویی از تاریخ دهم مهر ۱۴۰۰ به وب سایت اداره کل امور شاهد و ایثارگر وزارت بهداشت به نشانی http://visa.behdasht.gov.ir مراجعه و ثبت نام نمایند

ادامه مطلب

گفتگو با روانپزشک و عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی زابل

بسیاری از افراد، همۀ متخصصان بهداشت روان را مشابه هم می‌دانند. شاید هم برعکس، درباره تفاوت آنها باهم چیزهایی شنیده‌اند؛ اما نمی‌دانند برای مشکلی که دارند دقیقا باید به کدام‌یک از آنها مراجعه کنند. در این مطلب با زبانی ساده فرق روانشناس با روانپزشک یا روانکاو و روان‌درمانگر را توضیح ‌دهیم.

ادامه مطلب

اطلاعیه ثبت نام

ضمن تبریک به مناسبت قبولی شما و شروع سال تحصیلی جدید، به اطلاع دانشجویان عزیزمی رسانیم کلیه فرآیندثبت نام دانشجویان جدید الورود سال تحصیلی۱۴۰۱-۱۴۰۰                         (ورودی مهر و بهمن ) به صورت کاملا غیرحضوری انجام می پذیرد.

ادامه مطلب